שיעורי משחק פרטיים

שיעורים פרטיים במשחק עם ניר שעיבי

בית ספר למשחק קמראקט מאפשר לך ללמוד משחק מול מצלמה גם במסגרת אישית של שיעורים פרטיים אחד על אחד.

מהיום לא חייבים רק להצטרף לקבוצה ולהתאים את עצמכם ללוחות הזמנים או לחכות למועד פתיחת קורס חדש, אתם יכולים ללמוד בקצב שלכם, מתי שאתם רוצים תוך דגשים על הכלים הנחוצים לכם אישית כדי להיות שחקני קולנוע וטלוויזיה.

מיותר לציין שהערך המוסף של שיעור אחד על אחד לחלק מהתלמידים הוא לאין שיעור גבוה יותר מאשר בקבוצה, כיוון שההתמקדות היא פרטנית ונותנת למורה ולתלמיד את האפשרות והאיר את עיניו של התלמיד ובו בזמן גם לתרגל את הנלמד. זמן התרגול המעשי גדול בהרבה מאשר בקבוצה.

 

מדוע חשוב לקחת שיעור פרטי למשחק?

לפני אודישן חשוב או חשיפה בהצגה – חשוב לעבוד עם איש מקצוע בצורה פרטנית: מורה מומחה עם ניסיון במשחק ששם לב לפרטים הקטנים:

עבודה על הפרפורמנס (ההופעה), כניסה לדמות, עבודה מתוך הטקסט, המונולוג, עבודה עם הקול, עבודה על הדיקציה (ההגייה), האינטונציה, שפת הגוף, סגנון ההתנהגות, לפתח את היצירתיות – כל זה נותן את האפקט הנכון ועושה את ההבדל.

ההדרכה נעשית תמיד מתוך אזורי החוזק של התלמיד.

 

היכן ניתן לקבל שיעור פרטי למשחק?

השיעורים הפרטיים מועברים ע"י השחקן ומייסד בי"ס קמראקט ניר שעיבי, בעל ניסיון עשיר בתחום הטלוויזיה והקולנוע. השיעורים הפרטיים מתקיימים בסטודיו למשחק שלנו בעמק חפר. וכמו כן ניתן לתאם שיעור משחק גם בכל מקום שתבחרו.

i

מונולוגים

במונולוג מתרכזים בדמות אחת בלבד. איך מכניסים את הצופים לדילמה? איך גורמים לצופים להבין ולהזדהות עם הדמות?

הכניסה לדמות

איך הופכים להיות דמות אחרת? מהן הטכניקות שעוזרות לשכוח את עצמנו וללבוש דמות אחרת?

מתחברים לסצינה

עבודה מקצועית על הפרפורמנס והדרך שבה הקהל רואה אותנו דרך המצלמה

אלתור ויצירתיות

פיתוח אילתור ואימפורביזציה מפתחים את היצירתיות. היצירתיות מאפשרת הכנסת מימד נוסף במשחק – סגנון, הדגשים נוספים בדמות והעשרה של סיטואציות.

דיקציה ודיוק

המסרים שאנו השחקנים מעבירים חייבים להיות ברורים ומדויקים מבחינת הדיוק בקול, עצמה ואינטונציה. לקול יש תפקיד חשוב ומרכזי במשחק.

שליטה בשפת הגוף

שפת הגוף היא חלק מרכזי במשחק. הגוף מביע תשוקה, דחיה, קונפליקט, קושי – איך משדרים כל זה למצלמה ללא מילים?

למה שיעור משחק פרטי חשוב להצלחה שלך?

כל שחקן, בין אם הוא שחקן חדש בתעשייה ובין אם הוא שחקן ותיק ומנוסה, צריך לתרגל את יכולותיו בצורה אובייקטיבית. כאשר שחקן מתאמן על סצינה באופן עצמאי, אין באפשרותו להבחין בניואנסים השונים, במכלול הבעת הרגשות, ובדברים הקטנים שמבדילים בין שחקן טוב לבין שחקן מעולה.

את השיעורים הפרטיים למשחק מעביר השחקן ניר שעיבי.

בשיעורי המשחק אחד על אחד ניתן להגיע לרמת מודעות גבוהה בכל הקשור ליכולות ולאיכויות המשחק האישיות שלך ולשדרג ולשכלל אותן מול מצלמה ובכלל.

בשיעורי משחק פרטיים מגיעים לרמת הכרות גבוהה עם השחקן שעובד מולי. כך ניתן לעבוד על הרצון, המכשול והמעצור. ולהמשיך לתרגול של מונולוגים ודיאלוגים מול המצלמה. מכאן עובדים על שפת הגוף, על הדיוק בקול על סגנון משחק.

אנחנו מתרגלים סגנונות שונים שמתאימים לסוגי טקסט ודמויות שונות, בוחנים את התוצאות במצלמה ומלטשים. תוך כדי שיעורים אני עוזר למצוא את המונולוג המתאים ביותר לאישיות ולאנרגיה של השחקן.

אגב, אני מאמין שעבודה טובה על משחק תורמת פלאים לחיזוק הביטחון העצמי לחיים, גם בתחומים שלא קשורים למשחק.

על בית הספר למשחק מול מצלמה Cameract

בית הספר למשחק מול מצלמה קמראקט הוקם על מנת להעניק ידע וכלים מקצועיים ומיומניות משחק מול מצלמה לצד הענקת כלים להעצמה, שיפור הביטחון העצמי וקואוצ'ינג, מה שמאפשר לכל סטודנט לקבל מעבר למשחק.

אנו בקמראקט מאמינים שמגיע לכל אחד להביא לידי ביטוי את הכישרון היכולות והחלומות לכדי מקצועיות. מעבר להענקת הידע והכלים שיש לנו צוות המורים להעניק, חשוב לנו להוביל כל סטודנט וסטודנט ולסייע להשיג את המטרות האישיות שלו לשמן הגיע לקורס.

צוות מורים מנצח

את הקורסים מעבירים שחקנים, במאים ותסריטאים מקצועיים עם ניסיון מוכח בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע בישראל.

עבודה בקבוצות קטנות

הלימודים הם בקבוצות קטנות עד 14 תלמידים או בשיעורים פרטיים, לפי בחירה. בקורסים מעמיקים או קורסים קצרים יותר.

משחק מקצועי מול מצלמה

האהבה למשחק, האפקט של המצלמה, שפת הגוף, הדיוק בקול, העבודה עם הטקסטים, התרגול, היצירתיות, הפיתוח האישי – כל אלו ביחד יוצרים את הכיף הגדול של משחק מול מצלמה.

איזה כלים ניתן לרכוש בקורסים שלנו?

ביטחון עצמי

שיפור הביטחון והדימוי העצמי ופיתוח חוזקות אישיות

u

מודעות

העלאת המודעות לשפת הגוף ולהבעות הפנים

תקשורת

שיפור יכולות התקשורת

יצירתיות

פיתוח המחשבה היצירתית ויכולות האלתור

טכניקה

שיפור יכולת עמידה מול מצלמה ומול קהל

ניסיון

שיפור יכולות לימוד ושינון טקסטים

לייעוץ והרשמה

צוות Cameract ישמחו לעמוד לרשותכם לכל שאלה, ייעוץ על המסלולים שלנו וקבלת פרטים להרשמה לקורסים שלנו

צרו איתנו קשר

WhatsApp chat
דילוג לתוכן