סדנת משחק מול מצלמה ועמידה מול קהל לחברות וארגונים

כולם כבר יודעים היום שצמיחה עסקית טובה ונכונה מתחילה מבפנים, מתוך הארגון עצמו. כלי מפתח לצמיחה נכונה עסקית טבועה עמוק בתוך השרשרת הניהולית/מכירתית בארגון עצמו. מנהלי מכירות טובים ובעלי ביטחון עצמי = יותר מכירות לעסק.

מנהלי צוותים טובים, אסרטיביים ובעלי תקשורת טובה עם צוות העובדים = צוות אפקטיבי יותר, מיומן יותר ובעל יכולות תפקוד גבוהות יותר. אצלנו בקמראקט פיתחנו שיטה ייחודית לקידום והעצמה אישית ומקצועית לארגונים קטנים וגדולים המניעה להצלחה הנובעת מתוך העסק או הארגון עצמו ע"י קורס משחק מול מצלמה לארגונים.

 

למה קורס משחק מול מצלמה לארגונים?

כמה פעמים נאלצתם לעמוד מול מצלמה ומצאתם את עצמכם מתנהגים בצורה שונה או אחרת? הכלי שנקרא מצלמה משקף לנו את עצמנו מול הסביבה. סדנאת משחק מול מצלמה לארגונים עוזרת לכם לשבור את המחסום וכתוצאה מכך לאפשר לעובדים בארגון שלכם לצמוח לאפיקים חדשים ולהתפתחות כלכלית גבוהה יותר.

עשרות ארגונים בישראל ובעולם כולו הבינו כבר את החשיבות בהעצמת העובדים בחברה מבפנים, השקיעו וקיבלו תוצאות מדהימות וצמיחה ענקית בהיקף ההכנסות של הארגון. רוצים לקבל פרטים נוספים על הסדנא להעצמה עסקית? צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעזור גם לכם לצמוח ולהתפתח מבפנים החוצה.

בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים אנחנו נידרשים לא לעיתים להעביר אינפורמציה מול קהל או מול המצלמה, בישיבות צוות או הדרכות דרישה זו לעיתים מהווה מחסום בהתפתחות האישית והמקצועית מתוך פחדים מסויימים שתבועים בנו כמו פחד מעמידה מול קהל, פחד להתבלבל או לשכוח, פחד שלא נענין את הצד השני ועוד….
קמראקט מציעה סדנה מיוחדת למטרה זו בדיוק – סדנת משחק מול מצלמה ועמידה מול קהל לחברות. הסדנה מועברת בקבוצות קטנות, חוויתית מהנה ומעשירה בה תקבלו כלים כיצד להתמודד עם מכשולים אלו ולצלוח את המשימה על הצד הטוב ביותר.

 

אז מה לומדים בסדנא?

שפת גוף – שפת הגוף היא חלק נכבד בהעברת המסר הרצוי. האינפורמציה יכולה להיות כתובה בצורה נפלאה ומעניינת אך אם נעביר אותה בעמידה או תנועות לא מתאימות היא יכולה להתפרש או להתקבל באופן שונה לגמרי ממה שתכננו ורצינו. בקורס נילמד כיצד לעמוד, מתי ומה לעשות ברגעים מסוימים עם חלק מאברי הגוף כמו ידיים, תנועות ראש ועוד.

אימפרוביזציה – אימפרוביציה היא יכולת האלתור שלנו. לא פעם קרה בהעברת אינפורמציה מסויימת שמסיבה זו או אחרת שכחנו את הטקסט, קיבלנו בלק אאוט או שהתקילו אותנו בשאלה שלא היינו מוכנים אליה – יכולת האלתור, עליה נעבוד בסדנא עוזרת לנו לצאת ממצבים לא צפויים בעזרת טכניקות וטריקים מסויימים.

אינטונציה / ווקליות – גם הווקליות כמו שפת הגוף היא חלק חשוב מאוד כאשר אנו רוצים להעביר אינפורמציה, האינטונציה יכולה להכריע האם המסר יעניין את הצופים או לא, היא גם כלי עזר שנוכל להשתמש בו בכדי להשאיר את הקהל/הצופים ערניים וקשובים. בסדנא נילמד טכניקות לזיהוי מתי אני מאבד התעניינות של הקהל ומה עלי לעשות עם הקול וסגנון הדיבור כדי לשמור על הערנות וההקשבה.

עבודה על טקסט – כמו בתחום המשחק גם בהעברת מסר בצורות השונות אנו נידרשים לשלוט בטקס היטב, להבין אותו ורק כאשר הטקסט "יושב" היטב בראש נוכל להעביר אותו בצורה הטובה ביותר ונפחית את הסיכוי למצבים לא צפויים כמו בלאק אאוט, לפסוס (גמגום) ועוד…

פחדים – הפחד הוא אינדיבידואלי ותוקף כל אחד במקומות חולשה שונים לכן לפעמים גם כאשר אנו שולטים בחומר היטב הפחד עלול לשתק אותנו ולא לאפשר לנו לחלוק את אותו מידע / מסר אותו רצינו להעביר. בסדנא נילמד לזהות ממה אנו חוששים, במה אנחנו טובים וחזקים וכיצד נוכל להפוך את אותו פחד ליתרון.

מתעניינים בסדנת משחק מול מצלמה לעסקים?

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

על בית הספר למשחק מול מצלמה Cameract

בית הספר למשחק מול מצלמה קמראקט הוקם על מנת להעניק ידע וכלים מקצועיים ומיומניות משחק מול מצלמה לצד הענקת כלים להעצמה, שיפור הביטחון העצמי וקואוצ'ינג, מה שמאפשר לכל סטודנט לקבל מעבר למשחק.

אנו בקמראקט מאמינים שמגיע לכל אחד להביא לידי ביטוי את הכישרון היכולות והחלומות לכדי מקצועיות. מעבר להענקת הידע והכלים שיש לנו צוות המורים להעניק, חשוב לנו להוביל כל סטודנט וסטודנט ולסייע להשיג את המטרות האישיות שלו לשמן הגיע לקורס.

צוות מורים מנצח

את הקורסים מעבירים שחקנים, במאים ותסריטאים מקצועיים עם ניסיון מוכח בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע בישראל.

עבודה בקבוצות קטנות

הלימודים הם בקבוצות קטנות עד 14 תלמידים או בשיעורים פרטיים, לפי בחירה. בקורסים מעמיקים או קורסים קצרים יותר.

משחק מקצועי מול מצלמה

האהבה למשחק, האפקט של המצלמה, שפת הגוף, הדיוק בקול, העבודה עם הטקסטים, התרגול, היצירתיות, הפיתוח האישי – כל אלו ביחד יוצרים את הכיף הגדול של משחק מול מצלמה.

איזה כלים ניתן לרכוש בקורסים שלנו?

ביטחון עצמי

שיפור הביטחון והדימוי העצמי ופיתוח חוזקות אישיות

u

מודעות

העלאת המודעות לשפת הגוף ולהבעות הפנים

תקשורת

שיפור יכולות התקשורת

יצירתיות

פיתוח המחשבה היצירתית ויכולות האלתור

טכניקה

שיפור יכולת עמידה מול מצלמה ומול קהל

ניסיון

שיפור יכולות לימוד ושינון טקסטים

לייעוץ והרשמה

צוות Cameract ישמחו לעמוד לרשותכם לכל שאלה, ייעוץ על המסלולים שלנו וקבלת פרטים להרשמה לקורסים שלנו

צרו איתנו קשר

WhatsApp chat
דילוג לתוכן