קורס משחק מול מצלמה למבוגרים

הקורס מתאים לבני 18 ומעלה שרוצים להגשים את החלום ולהכיר השחקן שבהם לקבל כלים של התמודדות עם פחד קהל ומצלמה, כאלה שרוצים לחזק את הערך העצמי שלהם דרך הכלים של המשחק, שרוצים לדעת איך מנתחים דמות וטקסט. נלמד מהי מטרת העל של הדמות, מהם המכשולים לה ואיך אנו יכולים להשיג את המטרה של הדמות. לכאלו שרוצים להכיר ביכולת שלהם לשחק עם שחקנים נוספים בדיאלוגים מסרטים וסדרות טלוויזיה מהטובות בעולם. לכאלו שהצליחו במקצוע שלהם אבל מרגישים שמשהו חסר ובוער בהם המשחק, המצלמה וכל עולם השואו ביזניס ומרגישים שגם הם יכולים לשחק אותה. אני ניפגש לא מעט עם מכרים שאומרים לי שהחיים לקחו אותם לכיוון מסוים אבל בפנים החלום

למה כדאי משחק מול מצלמה למבוגרים?

היתרון של משחק מול מצלמה הוא שהשחקן יכול להביט בעצמו מהצד, לבקר ולחזק את המקומות החזקים או החלשים שלו, יחד עם זאת זהו כלי שתורם בעיקר לחיזוק הביטחון העצמי ע"י השלמה והכרות עם ה"אני" שלי.
בנוסף בעידן הנוכחי שבו יש ערוצי מדיה (טלוויזיה) רבים וטכנולוגיה מתפתחת המצלמה היא כלי לביטוי עצמי, שיווק, העברת אינפורמציה ועוד…

מעבר לכלים הבסיסיים שמקבלים בקורס משחק מול מצלמה שהם – יסודות המשחק, עבודה על דמות, השגת המטרה, הקשבה ועוד – הקורס מעשיר גם בפן האישי ובחיים הפרטיים ע"י ביטחון, השלמה, שיתוף, אימון בהבעת רגשות ועוד…

מתעניינים בלימודי משחק מול מצלמה?

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הקורסים הבאים מתקיימים: תל-אביב, עמק חפר (בקרוב בחיפה)

u

למי הקורס מתאים?

אם אתם בני 18 ומעלה, ואתם יודעים שיש בכם כישרון משחק, אתם מתאימים ותמיד חלמתם. אם בא לכם ללמוד, להתפתח ולהבין – קורס משחק מול מצלמה נותן את הכלים לפריצה קדימה לתעשייה.

i

מה לומדים בקורס?

נושאי הלימוד הם: יסודות המשחק, עבודה על דמות, דיאלוגים ומונולוגים, שפת המצלמה, שפת גוף, אימפרוביזציה, פיתוח קול, הכנה לאודישינים ועוד.

כיצד לומדים אצלנו?

כל תחום לימוד מועבר ע"י מורה מומחה. התחומים כוללים תיאוריה, דוגמאות, התנסות ותרגול. בתחילת הקורס התלמידים מקבלים את תכנית הלימודים של הקורס לפי תאריכי הקורס.

מה ארכוש בקורס?

מלבד הידע הרב, הכלים, האימונים והניסיון, בסוף כל קורס השחקן מקבל דיסק שכולל את המונולוג האישי שלו מצולם בצילום מקצועי.

w

מה צריך לדעת לפני שמתחילים?

לפני תחילת הלימודים אנו מקיימים פגישה אישית עם תלמידי הקורס להיכרות ותיאום ציפיות.

שעות הקורס

קורס שבועי בן 14 מפגשים של 3 שעות כל מפגש, בערב בין השעות 19:00 – 22:00.

על בית הספר למשחק מול מצלמה Cameract

בית הספר למשחק מול מצלמה קמראקט הוקם על מנת להעניק ידע וכלים מקצועיים ומיומניות משחק מול מצלמה לצד הענקת כלים להעצמה, שיפור הביטחון העצמי וקואוצ'ינג, מה שמאפשר לכל סטודנט לקבל מעבר למשחק.

אנו בקמראקט מאמינים שמגיע לכל אחד להביא לידי ביטוי את הכישרון היכולות והחלומות לכדי מקצועיות. מעבר להענקת הידע והכלים שיש לנו צוות המורים להעניק, חשוב לנו להוביל כל סטודנט וסטודנט ולסייע להשיג את המטרות האישיות שלו לשמן הגיע לקורס.

צוות מורים מנצח

את הקורסים מעבירים שחקנים, במאים ותסריטאים מקצועיים עם ניסיון מוכח בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע בישראל.

עבודה בקבוצות קטנות

הלימודים הם בקבוצות קטנות עד 14 תלמידים או בשיעורים פרטיים, לפי בחירה. בקורסים מעמיקים או קורסים קצרים יותר.

משחק מקצועי מול מצלמה

האהבה למשחק, האפקט של המצלמה, שפת הגוף, הדיוק בקול, העבודה עם הטקסטים, התרגול, היצירתיות, הפיתוח האישי – כל אלו ביחד יוצרים את הכיף הגדול של משחק מול מצלמה.

איזה כלים ניתן לרכוש בקורסים שלנו?

ביטחון עצמי

שיפור הביטחון והדימוי העצמי ופיתוח חוזקות אישיות

u

מודעות

העלאת המודעות לשפת הגוף ולהבעות הפנים

תקשורת

שיפור יכולות התקשורת

יצירתיות

פיתוח המחשבה היצירתית ויכולות האלתור

טכניקה

שיפור יכולת עמידה מול מצלמה ומול קהל

ניסיון

שיפור יכולות לימוד ושינון טקסטים

לייעוץ והרשמה

צוות Cameract ישמחו לעמוד לרשותכם לכל שאלה, ייעוץ על המסלולים שלנו וקבלת פרטים להרשמה לקורסים שלנו

צרו איתנו קשר

WhatsApp chat
דילוג לתוכן